Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor. Afla mai multe x

Prin acest extraordinar serviciu lansat de TopEstate.ro poti avea propria ta Revistă Imobiliară, Brosură sau Ziar Imobiliar cu doar câteva clickuri

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Crează-ti propria ta Revistă imobiliară, Brosură sau Ziar imobiliar!

Crează-ti propria ta Revistă imobiliară!

Acum vei avea Revista sau Brosura ta Imobiliara din doar cateva clickuri.Folosind acest extraordinar serviciu lansat de TopEstate.ro îti poti redacta propria Revistă Imobiliară, Brosură sau Ziar Imobiliar cu doar câteva clickuri. Deoarece Revista Ta trebuie sa fie cea mai bună dintre toate publicatiile imobiliare, este necesar sa acorzi atentie catorva lucruri.

Ce trebuie să faci, pe scurt, pentru a avea o publicatie profesională, fie ea electronică sau tipărită:

1) Alege cu atentie un URL potrivit de la bun inceput.

2) Alege formatul dorit.

3) Alege un template disponibil.

4) Alege un Titlu si Subtitlu adaptat revistei tale.

5) Stabileste daca este Gratuită sau Contra cost?

6) si 7) Banda oblică publicitară si Selectarea agentilor si a categoriilor de oferte care vor apărea în revistă

8) si 9) Ordonarea si Stergerea anumitor anunturi

11) Separatoare de categorii si Ultima copertă (coperta spate, sau coperta 4)

12) Parteneriatele

13) Exemple de Reviste imobiliare

 

Hai să aflăm îndeaproape mai multe despre fiecare.

1) Alege cu atentie un URL potrivit de la bun inceput.

URL-ul revistei tale reprezintă subdomeniul rezervat în totalitate tie si revistei tale (după anumite reguli), pe care îl creem automat acum, la generarea acestei reviste cu anunturi imobiliare. Va fi numele sub care toate editiile Revistei Tale vor fi salvate si cumulate pe domeniul web piata-locala.ro. Iată cateva exemple de subdomenii: revista.piata-locala.ro, revista-imobiliara.piata-locala.ro, anunturi-bucuresti.piata-locala.ro, etc.

Daca sunt mai mult cuvinte un subdomeniu, este bine sa le separi prin semnul - pentru a putea fi citite mai rapid.

Daca numele agentiei tale este reprezentativ si crezi ca merita folosit in acest scop, il poti folosi, insa este de preferat sa scrii doar numele, fara alte adaugiri. De exemplu scrie doar "eurobest-imobiliare"  si nu scrie "agentia-imobiliara-eurobest-imobiliare" sau "sc-eurobest-imobiliare".

 

Pe subdomeniul-tau.piata-locala.ro vor apărea:

- afisarea tuturor editiilor revistelor finalizate de tine (sau a altor tipuri de publicatii pe care TopEstate ti le oferă: ziare proprii, brosuri, etc.),

- datele tale de contact: ale firmei, ale fiecărui membru din echipa ta,

- linkuri ale fiecărei oferte din Revista Ta către anunturile listate pe TopEstate.ro.

 

Retine!

- poti construi de la inceput un nume sugestiv de URL pentru tine si afacerea ta,

- stabilirea initială a acestuia este gratuită, dar ulterior contra cost,

- nu este bine ca după un timp să reveniti asupra numelui URL definit deja, deoarece vă poate crea probleme în căutările organice: motoarele de căutare apreciază stabilitatea linkurilor si nu agreează disparitia sau rutarea acestora către alte pagini cu acelasi continut.

 

2) Alege formatul dorit.

Formatele disponibile vor fi (daca nu sunt disponibile deja):

- A5 - Brosură

- A4 - Revistă

- A3 - Ziar

 

3) Alege un template disponibil.

Template-ul reprezintă o variatie de design a formatului ales de tine anterior. Fiecare format poate avea unul sau mai multe template-uri.

Dupa selectarea template-ului în partea de jos a paginii de configurare a revistei îti va apărea o poză ajutatoare cu descrierea elementelor ce pot fi modificate de tine.

 

4) Stabileste Titlul si Subtitlul revistei tale.

Aceste texte trebuie să fie atractive, să stârnească imediat interesul si să facă un potential client să cumpere sau să deschidă revista ta. Pentru a evita problemele legate de înregistrarea numelui unei reviste, noi îti dăm posibilitatea să alegi de fiecare dată un titlu si un subtitlu potrivit acelei editii. Evident că dacă ai înregistrat un nume de revistă îl poti folosi ca atare.

După cum vei observa există restrictii de lungime a textelor, deoarece acestea trebuie să se încadreze în lătimea paginii.

Iată câteva exemple de titluri si subtitluri pe care le poti folosi. Foloseste-ti imaginatia pentru a găsi orice alte texte atractive.

 

TITLU

SUBTITLU

TEXT PROMOTIONAL banda oblica

1. Super Anunţuri Imobiliare

Oferte imobiliare de mare calitate

Anunţuri imobiliare actualizate, la preţuri mici

2. Imobiliarele, astăzi

Cele mai bune anunţuri imobiliare

Anunţuri imobiliare actualizate, la preţuri mici

3. O casă pentru tine

Oferte imobiliare actualizate la zi

Locuinta ta te asteaptă în baza noastră de date

 

5) Este Gratuită sau Contra cost?

Stabileste aici dacă publicatia ta este gratuită sau dacă are un anumit cost. Această optiune este utilă în special în editiile tipărite, pe care le vei livra pe bază de abonament sau se vând prin chioscuri.

Pretul sau faptul ca este gratuita se afiseaza prin splash-ul de pret.

 

6) Banda oblică publicitară

Banda oblică semitransparentă de pe copertă afisează rapid datele de contact ale agentului sau agentiei de listare. Este foarte utilă atunci când in Revista ta listează o singură agentie sau un singur agent imobiliar. De asemenea are un important rol de marketing, transmitând un mesaj publicitar si promovând numele agentiei tale. Textul benzii oblice nu este obligatoriu.

O poti face să apară bifând check-box-ul 'Afisează banda oblică'.

 

7) Selectarea agentilor si a categoriilor de oferte care vor apărea în revistă

Foarte simplu: aici poti selecta toti agentii si categoriile, sau doar unele dintre acestea, după cum crezi tu de cuviintă.

 

8) Ordonarea anunturilor

Implicit acestea sunt aranjate dupa zonă, astfel încât toate ofertele (de ex.) din Piata 1 Mai să fie listate una după alta, apoi începe o altă zonă. Poti schimba aceste optiuni.

 

9) Stergerea anumitor anunturi

 Aceasta optiune este utilă în următoarele cazuri:

- cand revista ta afisează pe ultima pagină unul sau două anunturi, rămânând restul paginii goale, stergerea acestui anunt sau a acestor două anunturi va echilibra Revista, iar tu poti folosi acea pagină în alte scopuri;

- tine cont că numărul paginilor din Revistă trebuie să fie multiplu de 4: astfel dacă stergerea câtorva anunturi (care altfel ar fi apărut pe o a cincea pagină, provocând aparitia obligatorie a altor 3 pagini) readuce repede echilibrul de multiplu de 4 pagini, si vei salva bani în cazul editiei tipărite.
In cazul în care nu se poate altfel, vor apărea automat 1, 2 sau 3 bannere TopEstate în paginile în plus din revista ta.

Aici introdu ID-urile anunturilor, separate prin virgulă. Exemplu: 41591, 52942, 101914

 

10) Separatoarele de categorii

Este vorba despre titlurile categoriilor, de pildă 'Apartamente', sau 'Spatii comerciale'. Pot fi într-o culoare asortată setului de culori ales, sau multicolore. Implicit: separatoare asortate.

 

11) Ultima copertă (coperta spate, sau coperta 4)

Aici stabilesti ce să apară pe această ultimă pagină si poti alege între:

- bannere publicitare (ale tale sau ale altora care îti plătesc bani pentru aparitia acolo),

- un articol publicitar din site (al tău, sau oricare altul),

- 4 anunturi imobiliare: pot fi si anunturilor altor persoane sau agentii, care eventual îti plătesc aceste serviciu,

- un singur anunt mare, expus pe toata pagina: poate fi al tău sau al atcuiva, care îti plăteste acest serviciu.

 

12) Parteneriatele

Poti selecta una sau mai multe agentii, dezvoltatori sau agenti imobiliari independenti care vrei sa apara in Revista Ta Imobiliara, alaturi de tine. Apasa semnul + pentru a adauga unul sau mai multi colaboratori.

Dacă nu stii pe cine să selectezi, sau dacă vrei să apară si alte agentii sau agenti pe care nu ii cunosti încă, bifează check-box-ul 'Se poate alătura revistei orice altă agentie'. TopEstate.ro va face publicitate Revistei Tale către celelalte agentii imobiliare din judetul tău si va transmite dorinta ta de listare a anunturilor altei agentii alături de tine.

Este o optiune utilă atunci când doresti să scoti o editie regulată, pentru că:

- poate nu ai de unul singur anunturi suficiente ca să oferi consistentă unei reviste tipărite: un număr de pagini adecvat unei editii tipărite porneste de la minim 12 pagini;

- vrei să reduci costurile de tipar: cu cât mai multi apar, cu atât mai multi vor contribui cu bani;

- vrei să generezi o publicatie a unei Asociatii sau altfel de grupări profesionale, unde toti membrii agenti sau agentii imobiliare trebuie să apară împreună.

 

 

La ce poti folosi Revista Ta Imobiliară?

 

- Îti poti folosi propria Revistă la expozitii, târguri, prezentări către clientii tăi, distributie directă sau vânzare prin chioscuri sau în orice alt fel doresti.

- O poti da gratuit clientilor tăi sau o poti vinde cu un anumit pret, pentru a-ti acoperi cheltuielile.

- Ii poti da orice periodicitate doresti.

- O poti trimite regulat prin email clientilor tăi, folosind formatul electronic pe care ti-l furnizăm.

- Toate numerele Revistei Tale vor fi salvate, asa încât tu sau orice client al tău să le poata studia.

- Acest lucru este util atât pentru reprezentările în exclusivitate, ca să arăti clientilor tăi eforturile depuse si formele de marketing folosite, cât si pentru publicitate în intermedierile imobiliare obisnuite.

Dacă ai sugestii nu uita să ne contactezi.

 

Succes în folosirea acestei facilitati extraordinare!