"Mi-am dorit să vin cu ceva nou şi să fiu mereu în [...]">
Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor. Afla mai multe x

Sfaturi imobiliare, Casa, Gradina si Amenajari, Sfaturi financiare, Sfaturi juridice, Intrebari frecvente, Pregatire si specializare, Articole proprii, Articole parteneri, TopEstate în Presa,

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Articole imobiliareLumea imobiliara

Articole


vezi cele mai citite articole anunta-ma cand se adauga Articole proprii noi
  • Interviu cu un agent - Cristi Stroe

    Interviu cu un agent - Cristi Stroe - Articole

    "Mi-am dorit să vin cu ceva nou şi să fiu mereu în evoluție."

     

    Luna acesta la secţiunea ,,Interviu cu un agent imobiliar’’ îl avem ca protagonist pe domnul Cristi Stroe, managerul agenţiei Blue Sky. Invitatul din această lună activează din anul 1997 pe piaţa imobiliară, unde a început ca agent imobiliar şi între timp a ajuns în postura de manager de agenţie.

     

    Ziarul de imobiliare: Cum v-aţi început activitatea în domeniul imobiliar?

    Aveam 18 ani când m-am angajat în imobliare. Înainte să lucrez aici am mai avut joburi doar de sezon. Începerea activităţii mele în domeniul imobiliar a fost o întâmplare fericită. În anul 1997, un prieten mi-a propus să devin colegul lui la societatea la care el lucra.

    În aceea perioadă era una dintre cele mai cunoscute societăţi imobiliare, care spre bucuria mea activează şi azi în piaţa imobiliară. Acolo am întâlnit oameni profesionişti, cu ajutorul cărora am învăţat “practic” meseria de agent imobiliar.

     

     Z.i.: Pe ce segment aţi lucrat în cadrul agenţiei?

    Cum nu aveam experienţă, am preferat să mă implic în toate segmentele din cadrul agenţiei, fapt ce m-a ajutat să fiu cât mai pregătit pentru clienţii mei, indiferent de cerinţele acestora.

    Între timp, după ce am început să văd cum merg lucrurile în imobiliare m-am axat pe vânzări de apartamente, respectiv terenuri. Au fost perioade bune şi perioade mai puţin bune. Ca şi în prezent, piaţa imobilară nu a fost lipsită nici atunci de blocaje.

     

     Z.i.: Ce v-a determinat să plecaţi de la firma care v-a iniţiat în profesia de agent imobiliar ?

    Am avut un colectiv profesionist, ceea ce mi-a adus avantaje, pentru că am furat de la fiecare câte puţin. Nu m-am iniţiat, dar am reuşit să culeg informaţii, să împrumut putin din modul de gândire şi nu în ultimul rând am luat tot ce credeam că îmi va folosi pe viitor. S-a investit în mine răbdare. Zâmbesc când îmi amintesc cum se făceau pariuri în legătură cu câte zile mai petrec acolo, pentru că în prima lună și jumătate nu am făcut nici o tranzacţie, ci doar m-am uitat la colegii mei, după care am început uşor să învăţ, să mă adaptez şi am căutat între timp să mă upgradez.

    Mi-am dorit să vin cu ceva nou şi să fiu mereu în evoluție. O persoană stabilită în Statele Unite, care a făcut mai multe investiții imobiliare cu mine în Constanța, mi-a propus în 2001, în 2007 și în 2011 să vin să lucrez la societatea lui imobiliară din Dallas, însă l-am refuzat, parțial și pentru că piața imobiliară românească mergea foarte bine în acel moment.

    Am decis să plec din firma în care am profesat, din dorinţa de a-mi desfăşura activitatea imobiliară la alt standard decât cel anterior. În plus, nu mai era publicitatea de care aveam nevoie şi nu se făceau investiţii în proiectele mele. Nu aveam promovarea necesară să vând acele proprietaţi. Mi-am dorit o firmă să mă promoveze. Am căutat timp de două luni să lucrez în altă parte, dar a fost foarte greu, deoarece ori nu eram pe aceeași lungime de undă cu conducerea, nu îmi plăcea sediul sau modul de lucru nu era pe gustul meu.

     

     Z.i.: De unde s-a născut ideea să vă construiţi propria firmă? De ce aţi ales să vă schimbaţi statutul de angajat cu unul de şef?

    În momentul în care am simţit nevoia unei schimbări benefice mie şi clienţilor mei, negăsind o societate care să-mi îndeplinească dorinţele şi cerinţele pentru a-mi desfăşura activitatea cât mai bine, a luat naştere Blue Sky.

    Nu mi-am dorit să fiu şef, ci dimpotrivă am fost pur şi simplu nevoit să ajung manager. Cu toate acestea nu mă consider deloc şef, doar că am mai multe responsabilităţi, ceea ce mă diferenţiază de colegii mei din agenţie.

    Din pasiune pentru munca mea am rămas în continuare agent imobiliar implicat în tranzacţii, în satisfacerea cerinţelor clienţilor, iar statutul de şef pot spune că a fost unul oarecum forţat de împrejurări.

    Din punctul meu de vedere principalul avantaj a fost că am putut să-mi pun în aplicare propriile idei şi abilităţi pentru a reuşi să fiu eficient pentru clienţii mei.

     

     Z.i.: În ce direcţie merge firma dumneavoastră şi ce părere aveţi de contractele de intermediere/ exclusivitate?

    Echipa Blue Sky, se implică total în dorinţele clienţilor pentru a găsi cele mai bune şi rapide soluţii în timp real și ne dorim ca în urma eficienţei şi profesionalismului nostru să aibă încredere ca prin noi îşi vor găsi casa mult visată sau clientul potrivit. Oferim consultanţă gratuită imobiliară şi bancară pentru desfăşurarea tuturor tranzacţiilor în cele mai bune condiţii.

    Am încheiat în acest sens, contracte cu bănci importante pentru a facilita accesarea prioritară a creditelor de către clienţii noştri, pentru a scurta timpul finalizarii contractelor de vânzare-cumpărare. În imobiliare nu trebuie să te fixezi, ci contează foarte mult să te axezi pe toate domeniile şi să ai agenţi repartizaţi pe toată piaţa. Avem clienții noștri cu care colaborăm de mai mulți ani, dar sunt mereu deschis la noi colaborări.

    La încheierea unui contract de exclusivitate suntem motivaţi de faptul că primim încredere totală şi scopul nostru devine comun cu cel al clientului.

     

     Z.i.: Care este strategia dumneavoastră să faceţi activitatea firmei profitabilă şi în același timp de notorietate la nivel local?

    Sincer nu este o strategie, este modul nostru de lucru. Ne dorim ca fiecare client ce a apelat la serviciile noastre să fie mulţumit şi să ne recomande cu încredere în viitor. Un client mulţumit este cea mai bună publicitate pe piața imobiliară.

    Deşi societatea a fost înfiinţată în anul 2010, datorită implicării noastre profesionale, a reuşit să ajungă în cel mai scurt timp în topul celor mai bune agenţii imobiliare din Constanţa.  

     

     Z.i.: Câţi angajaţi aveţi în agenţie? Cum reuşiţi să îi coordonaţi şi controlaţi?

    Echipa Blue Sky este formată din 20 de angajaţi, cu o experienţă profesională în domeniu de peste 10 ani, fiecare ştiind foarte bine cum să-şi coordoneze activitatea. În momente dificile, reuşim împreună să găsim soluţiile cele mai bune pentru îndeplinirea obiectivelor. Am angajat agenți cu experienţă, oameni în care am încredere și care au încredere în mine.

     

    articol apărut în Ziarul de imobiliare, ediția de Constanta, februarie 2014

    Articol scris de Ana-Maria Barbu - Jurnalist

    Postat în 15.02.2014 15:06:37. Vezi pagina lui Ana-Maria Barbu din Constanta

    vizualizat de 17713 ori; citit de 1134 ori; categoria: Articole proprii
     
  • Comenteaza primul