Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor. Afla mai multe x

Sfaturi imobiliare, Casa, Gradina si Amenajari, Sfaturi financiare, Sfaturi juridice, Intrebari frecvente, Pregatire si specializare, Articole proprii, Articole parteneri, TopEstate în Presa,

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Articole imobiliareLumea imobiliara

Sfaturi


vezi cele mai citite sfaturi anunta-ma cand se adauga Sfaturi imobiliare noi
  • Lucruri pe care vânzătorii cu experienţă vor să le ştiţi

    Lucruri pe care vânzătorii cu experienţă vor să le ştiţi - Sfaturi

    Dacă nu ați văzut la lucru vânzătorii cu experienţă - aceşti profesioniști ai designului şi decoraţiunilor menite să facă o locuinţă mai vandabilă - atunci pregătiţi-vă să fiţi intrigaţi, captivaţi și poate un pic speriaţi.

    Am spus „speriaţi“?

    Vânzătorii de „profesie“ vă pregătesc casa pentru a obține cea mai bună ofertă, prin cât mai multe mijloace posibile, eliminând fiecare fărâmă de personalitate din camere, pereți, pardoseli, tavane, astfel încât potențialii cumpărători se pot imagina proprietari, în locul dumneavostră.

    Vânzătorii cu experienţă sunt în favoarea pereților neutri, simpli și reduc operele „de artă“ la minimum. (Fără pereţi violeţi sau galerii de familie în încăperi !).
    Există o mare diferență între a proiecta interioare pentru gusturile cuiva și pregătirea unei case pentru a atrage cât mai mulţi clienţi. Nu intrati in panică! Vă punem la dispoziţie câteva direcţii de urmat, pentru ca lucrurile să se poată desfăşura normal.

    Nu o luaţi personal

    Ştim că oricine iubeşte modul în care îşi amenajează camerele. Că, în acest sens, colecția eclectică de coșuri de răchită adunate din toate călătoriile şi stivuite în toate colţurile înseamnă totul.

    Sunt detalii perfecte pentru proprietar, dar nu pentru potenţialii clienţi şi pentru specialiştii în vânzări. Nici măcar de departe.

    Deci, un lucru este cert: Atunci când agenţii imobiliari sau vânzători cu experienţă vă spun ce să se schimbaţi în casă, nu fiţi jigniţi. Asta nu înseamnă că ei cred că aveţi un stil groaznic de a vă decora locuinţa. Nu este vorba dacă ne place ceva sau nu.

    Este vorba despre modul în care se prezintă o casă scoasă la vânzare. Știu ce să fotografieze, pentru prezentarea imobilului şi ceea ce trebuie îndepărtat, în aşteptarea cumpărătorilor.

    Deconectaţi emoţiile

    Pentru mulţi vanzatori, perioada de aşteptare de la momentul anunţului de vânzare, până la primul client este de fapt primul pas într-o mişcare largă şi, preferabil, de cât mai scurtă durată. Fotografiile de familie coboară de pe pereţi, canapeaua merge într-o magazie sau depozit, și, dintr-o dată, acest loc în care aveţi atâtea amintiri frumoase parcă se detaşează de stăpâni. Totul devine impersonal. Aşa şi trebuie, iar totul este de înţeles: e greu să scoateţi casa familiei pe piaţă. Dar nici nu ignoraţi un vânzător cu experienţă, când vă cere aşa ceva. Mai bine ajutaţi la bunul mers al procesului, fiind cu ochii pe premiu: vindeţi casa la prețul corect, unui cumpărător corect, în intervalul de timp corect.

    Ce înseamnă asta? Încercați să eliminați cât mai multe din lucrurile personale. Gândiţi totul în termenii unei curăţenii de primăvară şi nu numai că veţi face o revizie importantă a lucrurilor din casă, înainte de mutare, dar vă veți obişnui şi cu ideea că deja locuinţa nu mai este a dumneavoastră.

    Aceasta înseamnă deja o deconectare emoţională, necesară unei abordări realiste a procesului propriu-zis al vânzării.

    Daţi valoare banilor proprii

    Profilul cumpărătorului imobiliar se identifică din ce în ce mai mult cu cel care îşi alege investiţia exclusiv cu ajutorul internetului. În alte ţări, acest profil vizează mai bine de 90% din piaţă, iar nici noi nu putem fi prea departe. Avantajul este dat de opţiunea vizualizării imaginilor relevante, cu alte cuvinte, cu cât există mai multe fotografii, cu atât mai bine- locuinţa se va vinde mai repede şi mai bine.

    Imobilele din anunţurile imobiliare, însoţite de imagini, ajung deja pe lista scurtă a oricărui client interesat de achiziţie. Iar apoi, totul se rezumă la un joc de imagine. Asta nu înseamnă că, în spatele unei prezentări reuşite se află o locuinţă cu probleme, dar, de exemplu, o locuinţă deja golită de mobilier va atrage ca un magnet, pentru că poate fi eliberată imediat.

    Şi apoi, luaţi în calcul încă un aspect. Dacă veţi recurge la serviciile unui specialist, veţi avea certitudinea unei vânzări rapide, iar o sumă plătită în plus pentru serviciile prestate se va întoarce sub forma unui preţ mai bun. Investiţia imobiliară este una cu randament ridicat, dacă sunt întrunite mai multe condiţii.

    În afara imobilului se găseşte o zonă bună şi se află toate facilităţile de care poate beneficia potenţialul client. În interior însă, contează enorm ca spaţiul să fie unul primitor, curat, îngrijit şi astfel cosmetizat, încât să determine în orice moment un cumpărător să dea curs pretenţiilor financiare ale unui cumpărător inspirat, care ştie că într-o competiţie în care se înscriu mulţi, doar puţini reuşesc să câştige premiul cel mare.

    Sfat scris de Mihai Stan - Administrator portal

    Postat în 11.12.2015 12:25:07. Vezi pagina lui Mihai Stan din Constanta

    vizualizat de 15292 ori; citit de 3359 ori; categoria: Sfaturi imobiliare
     
  • Comenteaza primul