Acest site folosește cookie-uri pentru a analiza traficul și a cuantifica anunțurile. Află mai multe OK

Sfaturi utile imobiliare pentru investitii in oportunitati imobiliare: sfaturi online pentru afaceri imobiliare profitabile. Articol sfat cu idei afaceri imobiliare pentru un business cu profit sigur si imediat

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Articole imobiliareLumea imobiliara

Sfaturi din lumea imobiliara (86)


vezi toate sfaturile anunta-ma cand se adauga sfaturi noi
  • Mitul OFERTEI IDEALE, sau cât contează oferta propusă de tine în ochii unui client

    Presa este plină ochi de oferte imobiliare de vânzare, chiar şi în aceasta perioada, sau poate cu atât mai mult în această perioadă, când vanzarile efective sunt mult mai puţine. Oferte expuse în stiluri diferite, unele atractive ca şi conţinut, altele fără valoare – de te întrebi uneori dacă cel care le-a dat plăteşte bani pentru ele. Însa ceea ce este bine de ştiut, atât pentru agenţii imobiliari, cât şi pentru clienţii acestora, este că anunţurile din ziar nu fac decât legătura între clienţii [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza
  • Pasi catre succes - Cum sa faci bani din afacerile imobiliare

    15 sfaturi pentru a investi cu Succes in Piata Imobiliara.   in ceea ce priveste investitiile, profitabilitatea si cistigurile, stim, am auzit, ni s-a spus sau am constatat, ca cele mai valoroase, stabile si eficiente investitii sunt in imobile, sau in ceea ce putem obtine de pe urma imobilelor, si anume Afacerile Imobiliare.   Şi, ca in orice investitie, toti ne punem multe sperante in imobiliare si ne fixam scopuri. Cu toate acestea, exista anumite lucruri pe care intr-un mod minim orice potential investitor imobiliar ar trebui sa le cunoasca.   Imobiliarele pot fi o [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza
  • Cum găseşti agentul imobiliar potrivit …

    Te-ai hotărât că a sosit momentul să te muţi. Poate criza nu e unul din momentele cele mai bune, însă efectiv nu îţi mai găşesti liniştea în vechea locuinţă sau pur şi simplu vrei să faci o investiţie pe termen lung. Care este primul lucru pe care trebuie să îl ştii? Nu poţi porni la drum fără să îţi dai seama cât de importantă este contribuţia unui agent imobiliar în viitoarea tranzacţie. Ai economisi timp, energie, resurse financiare, lăsând totul în mâna unui profesionist care va şti cum să te [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza
  • Cei 7 ani de-acasa in imobiliare

         Ştim cu toţii cât efort implică realizarea unei tranzacţii imobiliare. Pe lângă toate resursele investite, unul dintre cei mai importanţi factori, deseori trecut cu vederea, este comportamentul celor două părţi implicate într-o tranzacţie: agentul şi clientul său.      Fie că îţi vine să crezi sau nu, obiceiurile, educaţia ajung să influenţeze modul în care se încheie o tranzacţie imobiliară, indiferent de tipul acesteia.       10 Sfaturi pentru clienţi [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza
  • TU esti un agent profesionist?

      Intr-o perioada in care tranzactiile imobiliare sunt din ce in ce mai rare, calitatea serviciilor agentilor imobiliari ar trebui sa fie in crestere. "Ar trebui" nu inseamna ca asa se si intampla. Stim cu totii ca profesionalismul este un termen relativ si fiecare din noi ii atribuie valente diferite.   TU te consideri un profesionist pe piata imobiliara? Iata mai jos cateva criterii care vor contura un profil demn de urmat al agentului imobiliar:1. Fii punctual si prompt. Atunci cand iti stabilesti o intalnire cu un client, nimic nu este mai neplacut decat sa il lasi sa [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza
  • Cât de important este să chemi clientul la sediul agenţiei?

        După o varietate de oferte primite şi promovate de o anumită companie imobiliară, clienţii încep să sune la sediul companiei respective în speranţa că vor putea încheia cu succes tranzacţia imobiliară dorită.     De la primul telefon, agentul imobiliar are două posibilităţi: să stabilească imediat o întâlnire cu clientul pentru o vizionare sau să clădească o relaţie bazată pe încredere cu posibilul său client.     Cea de-a doua variantă este cea mai recomandată pentru că este cea care [...]

    Postata de pe
    0 comentarii
    comenteaza