Acest site folosește cookie-uri pentru a analiza traficul și a cuantifica anunțurile. Află mai multe OK

Sfaturi imobiliare, Casa, Gradina si Amenajari, Sfaturi financiare, Sfaturi juridice, Intrebari frecvente, Pregatire si specializare, Articole proprii, Articole parteneri, TopEstate în Presa,

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Articole imobiliareLumea imobiliara

Pregatiri si specializari


vezi cele mai citite Pregatiri si specializari anunta-ma cand se adauga articole cu tema Pregatire si Specializare
  • 6 obiceiuri intelepte ale agentilor imobiliari de top

    6 obiceiuri intelepte ale agentilor imobiliari de top - Pregatiri si specializari

    + Cadou: Business Plan Evaluator

     

    “La inceput slefuiesti un obicei, apoi te slefuieste el pe tine”

     

    Obiceiurile bune creaza rezultate pe masura. Desi poate parea simplist, succesul vine dintr-o insiruire a unor activitati bine facute, aranjate intr-o ordine corecta. Daca ai gasit aceasta reteta, nu o schimba. Daca nu esti multumit de ce obtii acum, schimba ceva si munceste mai mult.

    Ideile de mai jos, care reprezinta atribute ale succesului din orice afacere, te pot ajuta in dozarea corecta a banilor si actiunilor tale. Evident ca poti adapta reteta la castigurile tale, la planurile tale de crestere, modificand usor procentele specificate mai jos in concordanta cu experienta ta imobiliara si antreprenoriala.

     

     

    Ce obiceiuri ale agentilor imobiliari de succes ar trebui sa ai si tu

     

    1. 1. Marketizeaza-ti constant ofertele. Investeste intr-un marketing continuu. Nu fi ca multi dintre agenti care se asteapta la rezultate, dar fara a face eforturi in sensul expunerii cel putin suficiente a proprietatilor lor.

    Dar cat ar trebui investit? O regula spune ca minimul ar fi de 30% din sumele incasate. Iar acesti 30%  trebuie sa fie directionati catre:

    1. i. Marketing pe internet – portaluri imobiliare si site-uri specializate imobiliare,
    2. ii. Flyere sau alte printuri specializate,
    3. iii. Promovare pe derivate ale internetului: campanii de email marketing, publicitate platita in retele sociale sau pay-per-click,
    4. iv. Ziare, reviste, alte publicatii,
    5. v. Altele.
    1.  
    2. 2. Raspandeste-te. Majoritatea agentilor imobiliari inteleg ca clientii ii cunosc si ii apeleaza deoarece au intrat in contact cu marketingul ofertelor promovate de ei. Asa ca impactul marketingului se rasfrange si asupra “recunoasterii brandului”, nu doar asupra generarii de clienti interesati de acele oferte.
    3. Stim cu totii ca unele surse de publicitate merg mai bine, altele mai slab. Pe de alta parte rezultatele acestor surse sunt diferentiate in functie de sezon sau alte conjuncturi sociale, economice sau imobiliare.
    4. Asa ca o idee buna este sa nu pui toate ouale in acelasi cos: investeste in surse diferite de marketing. Dozeaza astfel sursele de expunere:
    1. i. Marketing pe internet – portaluri imobiliare si site-uri: 25%
    2. ii. Flyere sau alte printuri specializate: 25%
    3. iii. Promovare pe derivate ale internetului: bannere pe site-uri, campanii de email marketing, publicitate platita in retele sociale sau pay-per-click: 25%
    4. iv. Ziare, reviste, alte publicatii: 13%
    5. v. Altele: 12%
    1.  
    2. 3. Monitorizeaza-ti rezultatele personale
    3. Cum ai putea sa stii la ce distanta de asteptari esti daca nu iti stii rezultatele? Majoritatea intreprinzatorilor conteaza pe contabil sa le spuna starea financiara a companiei, sau “o simt”.
    4. Totusi trebuie mai mult decat atat.
    5. TopEstate.ro a facut un Business Plan Evaluator imobiliar, un tabel de analiza in Excel pe care daca il vei completa te va ajuta sa intelegi mai bine cum sa iti dozezi eforturile financiare din afacerea ta imobiliara, catre ce surse si la ce valori.
    6. De asemenea te poate ajuta sa ajungi la nivelul financiar pe care ti-l doresti, aratandu-ti punctele tale slabe asupra carora trebuie sa intervii.
    7. Click pe link pentru a descarca Business Plan Evaluator –ul (pentru aceasta iti trebuie o adresa valida de email).
    1.  
    2. 4. Testeaza abordari noi. O mai mica (dar profitabila) parte dintre agenti incearca tehnologii noi si forme de expunere diferita. Incearca si tu:
      1. Scrie articole cu specific imobiliar,
        1. - Poti trimite un articol imobiliar pe TopEstate: va fi semnat cu numele tau contribuind astfel la notorietatea ta in cadrul comunitatii;
      2. Posteaza pe blog,
        1. - Daca nu ai alta platforma poti folosi platforma de blog a portalului TopEstate: pune-ti aici gandurile si comentariile. 
        2. - Solicita-ne activarea unui cont de blogger, daca vrei.
      3. Foloseste social media pentru promovarea anunturilor si articolelor tale, Social Connect with TopEstate
        1. - Poti face acest lucru manual sau folosind TopEstate Social Connect
      4. Promoveaza-ti anunturile proprii pe alte site-uri non-imobiliare folosind un widget imobiliar:
        1. - Este destul de complicat sa iti faci singur un astfel de widget, asa ca il poti folosi pe cel al nostru: evident ca vei afisa doar anunturile imobiliare ale tale. Incearca-l acum.
      5. Pune intrebari si raspunde la intrebari in site-urile imobilare specializate,
        1. - Comunicand cu clientii vei intari relatia cu acestia, vei avea recomandari de la unii catre altii, crescandu-ti astfel business-ul. Cel mai ieftin mod de a avea clienti este o recomandare, dar asta inseamna o relatie stabila cu clientii tai din urma.
        2.  
    3. 5. Lucreaza cu cei mai buni leaderi in marketing
      1. Stabileste unde vrei sa apari, pe ce portaluri si site-uri imobiliare. Nu te pacali cu ideea ca daca este gratis merita sa incerci: stiu agenti imobiliari care nu folosesc multe site-uri gratuite pentru ca estetica acelor site-uri nu corespunde cu pretentiile de marketing ale lor. “What is free is cheap” : ceva cam ca “daca este gratis nu face banii”.
      2. Fa-ti o lista cu primele 3, sau 5, sau mai multe (functie de bugetul tau) site-uri imobiliare unde ai vrea sa apari, bazandu-te pe:
        1. - Aspectul acestora
        2. - Functionalitatile lor
        3. - Modalitatile de expunere
        4. - Impactul pe care il au aceste modalitati de expunere asupra vizitatorilor site-ului
        5. - Istoricul si notorietatea acelor site-uri
        6. - Evident: valoarea abonamentelor, ca sa stabilesti daca te poti incadra in bugetul estimat.
    4.  
    5. 6. Fii responsabil cu realizarile tale. Cand ploua uita-te in sus. Cand lucrurile nu merg asa cum trebuie intr-o afacere, uita-te tot in sus, la cel care o conduce. Agentii de top se simt responsabili in afacerea lor, asupra actiunilor pe care le intreprind si stiu ca singurii vinovati de esecuri sunt ei.
    6. Nu da vina pe ceilalti: chiar daca ai pierdut o tranzactie din cauza unui coleg gandeste-te ca ai pierdut-o pentru ca nu ai fost si tu acolo, sau pentru ca nu te-ai asigurat personal ca lucrurile sunt pe calea cea buna. Nu scoate castanele din foc cu mana altuia: un agent bun nu face asta.

     

     

    Ca si sinteza, o prezenta puternica de marketing in piata iti va aduce doar beneficii: vei avea mai multi vanzatori care vor apela la tine pentru ca vor vedea ce eforturi faci pentru a vinde proprietatile, vei avea mai multi clienti care vor sa cumpere sau sa inchirieze deoarece ii atragi cu imobilele promovate de tine.

     

    Acestea sunt cateva obiceiuri bune: sunt simple si aproape oricine le poate implementa. Ele iti pot intari pozitia in piata locala si creste numarul de realizari lunare. Ia-ti Business Plan Evaluator –ul si foloseste-l pentru a-ti imbunatati rezultatele.

    Succes!

     

     

     

     

     

    Articol bazat pe studiul The Real Estate Book - America

    Specializare scris de Mihai Stan - Administrator portal

    Postat în 07.05.2012 10:54:46. Vezi pagina lui Mihai Stan din Constanta

    vizualizat de 31838 ori; citit de 1852 ori; categoria: Pregatire si specializare
     
  • Comentarii (3)
  • Daniel Serbanica Broker imobiliar Constanta
    Multumesc mult ptr articol! Consider ca a fost scris chiar pentru unul ca mine! O sa tin seama de cele cateva sfaturi!
    Numai bine!
    Luni, 07 Mai 2012 ora 13:09:24

  • Marius Enache Manager de agentie Bucuresti
    Interesant acest site TopEstate, atat pentru profesionisti cat si pentru incepatori care inca nu au experienta in bransa. Multumim pentru informatiile valoroase si pentru binefaceri. Va dorim tot binele!
    Vineri, 05 Aprilie 2013 ora 18:55:52

  • Mihai Stan Administrator portal Constanta
    Multumesc mult Marius. E important sa primesti cateodata un compliment sincer. Mihai
    Vineri, 05 Aprilie 2013 ora 21:24:14

  • Comenteaza si tu