Acest site folosește cookie-uri pentru a analiza traficul și a cuantifica anunțurile. Află mai multe OK

Sfaturi imobiliare, Casa, Gradina si Amenajari, Sfaturi financiare, Sfaturi juridice, Intrebari frecvente, Pregatire si specializare, Articole proprii, Articole parteneri, TopEstate în Presa,

Tip tranzacţie
Tip proprietate
Adauga anunt

Articole imobiliareLumea imobiliara

Pregatiri si specializari


vezi cele mai citite Pregatiri si specializari anunta-ma cand se adauga articole cu tema Pregatire si Specializare
  • Cum sa utilizezi Social Media pentru promovarea anunturilor tale

    Cum sa utilizezi Social Media pentru promovarea anunturilor tale - Pregatiri si specializari

    3 perspective cheie de utilizare a Facebook pentru generarea de clienti

     

    1. Foloseste TopEstate Social Connect


    Daca pana acum nu ai o pagina pe unul dintre site-urile sociale importante Facebook, LinkedIn sau Twitter, e momentul sa incepi sa iti faci una. Daca reprezinti o firma este de preferat sa iti faci o pagina de companie in locul uneia personale.

    Focusul pe pagina de companie va fi catre businessul tau, iar rezultatele vor fi generarea de leaduri. Dar daca ai acum doar pagina personala, poti incepe cu ea.


    Conecteaza-ti aceasta pagina cu portalul TopEstate.ro: astfel toate anunturile tale vor ajunge la Noutatile paginii tale, fara ca tu sa consumi timp pretios ulterior pentru publicarea lor. Cum?Social Connect with TopEstate


    Logheaza-te si intra in Contul tau. Aici vei vedea iconita Social Connect: da click pe ea si continua pasii necesari.
    De acum cand vei adauga o oferta aceasta va fi postata imediat pe Peretele tau.


    [Daca nu ai cont, sau daca vrei sa introduci o oferta nelogat, dupa ce o introduci vei descoperi iconita posteaza oferta ta pe facebook"posteaza oferta ta pe facebook".

    Da click pe ea si vei obtine acelasi efect.]

     

     

    2. Promoveaza-ti reducerile de pret


    Orice reducere de pret trebuie adusa la cunostinta celorlalti.
    Cand modifici o oferta pe TopEstate, inainte sa o salvezi (butonul Trimite), bifeaza check-box-ul: “Posteaza automat oferta modificata si pe Facebook”. Va avea efectul de a transmite catre prietenii tai sociali modificarea facuta.

     

     

    3. Foloseste modulul de Evenimente: publica-ti Open House-ul pe TopEstate. Dupa ce l-ai adaugat, printr-un singur click il poti transmite pe pagina ta de Facebook.


    Daca lucrezi sub acest mod, vei gasi un mare ajutor in crearea de Evenimente pe TopEstate. De ce? Pentru ca:
    - Daca listezi un Open House pentru agenti:
                    - In mod automat iti vom genera doua bannere animate cu poza ofertei tale si datele evenimentului, precum si cu cota de comision pe care esti dispus sa o platesti la colaborare - daca vreunul dintre ei gaseste un cumparator pentru aceasta proprietate.
                    - Pe unul dintre ele il vom posta pentru 2 zile inainte de eveniment in reteaua utilizatorilor programului imobiliar Argus din judetul tau, in zona de bannere, astfel incat toti colegii tai imobiliari sa fie informati de aceasta oferta si de participarea la Open House.


    - Daca listezi un Open House pentru clienti:
                    - Se aplica punctele de mai sus, la care se adauga si:
                    - Promovarea evenimentului printr-un banner direct in portalul TopEstate, pe judetul tau, pentru atragerea cumparatorilor interesati sa participe,


                    - Special pentru zona Constantei: acest eveniment va fi promovat GRATUIT, pentru 2 zile, in ziarele locale Cuget Liber si Ziua de Constanta.

     

    important!


    Important!

    Modulul de evenimente poate fi folosit doar de agentii imobiliari care impart comisionul cu ceilalti colegi din piata, alaturi de care duc la bun sfarsit tranzactia.

    Specializare scris de Mihai Stan - Administrator portal

    Postat în 23.03.2012 17:31:58. Vezi pagina lui Mihai Stan din Constanta

    vizualizat de 47940 ori; citit de 2162 ori; categoria: Pregatire si specializare
     
  • Comenteaza primul