Home > Imobiliare, Pregatire si specializare > Cum poti masura impactul unei prezentari: o intrebare esentiala

Cum poti masura impactul unei prezentari: o intrebare esentiala

Masoara impactul unei prezentari printr-o intrebare esentiala

Masoara impactul unei prezentari printr-o intrebare esentiala

Daca sustii un demo sau o prezentare pentru a-ti expune produsul sau serviciul, atunci probabil stii de frustrarea ce apare cand ajungi la final, prezinti optiunile de pret si ceri o comanda, doar pentru a auzi variatii ale frazei “Ei bine, lasa-ma sa ma gandesc un pic/sa vorbesc in companie/te contactez eu etc”.

Ce este la fel de frustrant este cand utilizezi intrebari de confirmare pe parcursul intregii prezentari, precum “Are sens tot ceea ce v-am prezentat pana acum?” si tot ce obtii este un caldut “Um, hum”.

Vrei o modalitate mai buna de a lua pulsul intalnirii si de de a afla exact cum stau lucrurile inainte de a pierde inca 30 de minute si de a ajunge la unul din blocajele de mai sus ?

Iata cum: daca simti ca lucrurile nu merg chiar bine sau daca simti ca prospectul nu este angajat in prezentare si nu stii sigur cum ai putea face sa il implici , atunci fa urmatorul lucru : dupa ce ai ajuns la finalul unui slide sau a unei parti din prezentare, ia o pauza si spune:

“(Numele prospectului), hai sa ne oprim pentru un moment. Pana acum v-am oferit o multime de informatii si as aprecia daca ati impartasi cu mine care sunt impresiile dumneavoastra pana acum?”

Acum apasa MUTE [fa liniste] si da-le spatiu sa iti raspunda. Lasa secundele sa treaca usor .. daca iti dau un raspuns format din unul sau doua cuvinte, pastreaza linistea in continuare! In schimb, lasa tacerea sa ii forteze sa elaboreze un raspuns. Daca nu iti ofera multe informatii sau obtii un raspuns nesatisfacator, atunci spune “Poftim?” si fa liniste din nou.

Vanzari fericite …

Traducere si adaptare: Cati Visinescu
Articolul original: One Question to Gage How Your Presentation is Going, autor Mike Brooks

Mircea Enescu

Mircea Enescu

Mircea Enescu este trainer senior de vanzari, autorul cartii „Cum sa gasesti noi clienti – 12 metode de succes verificate in Romania, insotite de exemple detaliate“ si al Raportului Special „Cum sa vinzi chiar daca ai preturi mari”, lucrari editoriale electronice pe care le poti primi imediat, automat si gratuit daca vizitezi adresa www.curs-vanzari-intensiv.ro

More Posts - Website

Citit de 2,156 ori.
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

*